دکتر بزرگیان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر شد

در آئینی که به مناسبت هفته‌ی پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر برگزار شد، دکتر علیرضا بزرگیان به عنوان «پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی در سال ۱۴۰۱» برگزیده و از سوی رئیس واحد مورد تجلیل قرار گرفت.

دکتر بزرگیان از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیش از یکصد مقاله علمی معتبر در ژورنال‌های معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسانده و درحال حاضر به عنوان استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر و مدیرگروه مهندسی شیمی آن واحد دانشگاهی مشغول خدمت می‌باشد.

در لوح تقدیر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر خطاب به دکتر بزرگیان آمده است:

پژوهشگر برجسته جناب آقای دکتر علیرضا بزرگیان

پژوهش فرآیند تولید علم است و تولید فناوری به کارگیری یافته‌های پژوهشی است. تأثیرگذاری پژوهش و فناوری در تمدن کنونی دنیا و در آینده ی آن بسیار روشن و بدیهی است. هرچه در تاریخ بشری به زمان‌های اخیر نزدیک می‌شویم، این تأثیرگذاری بیشتر می‌شود.

از اینکه با روند فعالانه، هوشیارانه و هوشمندانه با نواندیشی و نوآوری در اندیشه به دانش، پژوهش، تولید علم و فهم عمیق ارزش فوق العاده داده و با پژوهش و ترویج روحیه‌ی علمی با ایجاد محیط شفاف، پویا و معنوی برای فعالیتی هماهنگ و یک دست جهت تحقیق و مطالعه‌ی همه جانبه و استفاده از خرد جمعی کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌های مختلف نقش موثری را در تحقق ماموریت‌های پژوهش برعهده داشته‌اید، سپاسگزاری می‌شود و این لوح تقدیر به مناسبت انتخاب جنابعالی به عنوان «پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در سال ۱۴۰۱» تقدیم محضر پژوهشگرانه و محققانه‌ی شما می‌گردد.

امید است با تدبیر، تتبع، تعمق و تفحص و با قابلیت‌های بالقوه و توانمندی‌های منابع انسانی، افق روشنی در تحقق چشم‌انداز آینده ایران پدیدار نمائید‌.
دکتر پژمان شعبانی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر