نماینده آبادان خواستار توجه به معضلات بهداشتی درمانی جنوب خوزستان شد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس در تذکر به رئیس جمهوری خواستار توجه به معضلات بهداشتی درمانی جنوب خوزستان و عدم کاهش سهمیه سوخت شناورهای صیادی در این استان شد.

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: متاسفانه با وجود مذاکره شفاهی و انعکاس مشکلات بهداشتی ـ درمانی و آموزشی به معاون پارلمانی وزارت بهداشت و درمان و با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی آبادان، هیچ‌گونه عنایت و توجهی به بخش بهداشت و درمان این منطقه نشده است.

*اثرات جبران ناپذیری در بخش بهداشت و درمان به منطقه وارد شده است

وی افزود: این موضوع در سال‌های متمادی، اثرات جبران ناپذیری را بر روی شهر و شهروندان بر جای گذاشته و البته در صورت ادامه روند بی‌توجهی شدت بیشتری نیز پیدا خواهد کرد.

*این قانون فقط در خوزستان اجرایی شده است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث کاهش سهمیه سوخت شناورهای صیادی خوزستان تصریح کرد: متاسفانه در آستانه سال جدید ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق سوخت مبنی بر کاهش سهمیه ۱۵ درصدی سوخت شناورهای صیادی این استان باعث نگرانی و اعتراضات این قشر زحمتکش شده است.

وی اضافه کرد: به ویژه اینکه تحقق این قانون فقط در خوزستان اجرایی شده است!

دهدشتی در پایان بار دیگر از رئیس جمهور خواست در راستای معضلات و مشکلات موجود در استان خوزستان توجه مضاعفی به خرج دهند و حمایت بیشتری کنند.