چه خبر از پروژه منطقه ویژه اقتصادی مسجدسلیمان

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در سفری به خوزستان درباره آخرین وضعیت پروژه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان مسجدسلیمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خورنا محسن حیدری امروز پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ در خصوص هدف از سفر خود به خوزستان گفت: امروز به دعوت نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی همراه با هیئتی از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی برای بازدید از موقعیت جانمایی طرح منطقه ویژه اقتصادی مسجدسلیمان به این استان سفر کردیم.

وی ادامه داد: ضمن بازدید از محل پروژه، زمان‌بندی اجرایی تکمیل پرونده تخصصی و استعلامات فنی پروژه را داشتیم؛ همچنین موانعی که برای تشکیل پرونده بود را با حضور همکاران اعزامی از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، نماینده مجلس و نماینده معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بررسی کردیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور تصریح کرد: امیدوارم با هماهنگی بین دستگاهی خوبی که در استان خوزستان مشاهده شده مراحل تشکیل پرونده فنی – تخصصی این پروژه در استان به زودی به پایان رسیده و بعد هم به تهران ارسال شود تا بتوانیم موضوع را در دستور کار اولین جلسه شورای عالی مناطق آزاد قرار دهیم.

حیدری بیان کرد: با تصویب و راه‌اندازی این منطقه ویژه شاهد شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در این منطقه خواهیم بود؛ به شکلی که منطقه شمال خوزستان از شاخص‌های رفاهی و اقتصادی بهتری برخوردار شده و مشکلات اقتصادی کمتری داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: تأسیس منطقه ویژه اقتصادی در مسجدسلیمان با معافیت‌های تشویقی دولت باعث افزایش جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌شود؛ با این اقدام شاهد جهش در رشد صنعتی منطقه خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *