صندوق کارآفرینی امید به بیش‌از هزار طرح در سیستان و بلوچستان تسهیلات پرداخت کرد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق امسال به یک‌هزار و ۳۶۰ طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان تسهیلات پرداخت کرده که این تسهیلات زمینه اشتغال حدود سه هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

نعمت اله رضایی روز شنبه در جریان سفر به زاهدان و در حاشیه بازدید از روند اجرای چندین طرح کارآفرینی در این شهرستان  از راه‌اندازی اولین مرکز درمان ناباروری بخش خصوصی سیستان و بلوچستان با تسهیلات ارزان قیمت در ماه آینده خبر داد.
وی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید در کنار پرداخت تسهیلات بدنبال حمایت از کارآفرینان و ایجاد اشتغال پایدار در شهر ها و روستاهای کشور است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدگفت: شاخص‌های رشد اقتصادی در هر استان متفاوت است و در سیستان و بلوچستان نیز رسیدن به شاخص‌های کشوری در حیطه بهداشت و سلامت ضروریست و در این راستا صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های حوزه بهداشت و سلامت در این استان حمایت می کند.
وی با اشاره به حمایت تسهیلاتی صندوق از چند طرح بهداشت و سلامت در شهرستان‌های چابهار و ایرانشهر بیان کرد: مرکز درمان تخصصی ناباروری بخش خصوصی در زاهدان با ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت و آورده شخصی که هم‌اینک بیش‌از ۹۵ درصد پیشرفت دارد یکی دیگر از طرح‌های مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در سیستان و بلوچستان است که بزودی به بهره‌برداری می رسد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از چندین طرح اشتغالزایی دیگر در شهرک صنعتی زاهدان بازدید کرد.