صندوق کارآفرینی امید به بیش‌از هزار طرح در سیستان و بلوچستان تسهیلات پرداخت کرد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق امسال به یک‌هزار و ۳۶۰ طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان تسهیلات پرداخت کرده که این تسهیلات زمینه اشتغال حدود سه هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

نعمت اله رضایی روز شنبه در جریان سفر به زاهدان و در حاشیه بازدید از روند اجرای چندین طرح کارآفرینی در این شهرستان  از راه‌اندازی اولین مرکز درمان ناباروری بخش خصوصی سیستان و بلوچستان با تسهیلات ارزان قیمت در ماه آینده خبر داد.
وی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید در کنار پرداخت تسهیلات بدنبال حمایت از کارآفرینان و ایجاد اشتغال پایدار در شهر ها و روستاهای کشور است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدگفت: شاخص‌های رشد اقتصادی در هر استان متفاوت است و در سیستان و بلوچستان نیز رسیدن به شاخص‌های کشوری در حیطه بهداشت و سلامت ضروریست و در این راستا صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های حوزه بهداشت و سلامت در این استان حمایت می کند.
وی با اشاره به حمایت تسهیلاتی صندوق از چند طرح بهداشت و سلامت در شهرستان‌های چابهار و ایرانشهر بیان کرد: مرکز درمان تخصصی ناباروری بخش خصوصی در زاهدان با ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت و آورده شخصی که هم‌اینک بیش‌از ۹۵ درصد پیشرفت دارد یکی دیگر از طرح‌های مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در سیستان و بلوچستان است که بزودی به بهره‌برداری می رسد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از چندین طرح اشتغالزایی دیگر در شهرک صنعتی زاهدان بازدید کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *