تصادف در مسیر ایرانشهر- سرباز پنج کشته و سه مجروح برجا گذاشت

فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در مسیر ایرانشهر- سرباز پنج کشته و سه مجروح برجا گذاشت.
تصادف در مسیر ایرانشهر- سرباز پنج کشته و سه مجروح برجا گذاشت

سرهنگ مصطفی کول‌زاده روز شنبه  اظهارداشت: این حادثه ظهر امروز در کیلومتر ۷۰ مسیر ایرانشهر- سرباز رخ داد.

وی علت بروز این حادثه را انحراف به چپ راننده وانت نیسان عنوان کرد و افزود: سرعت زیاد، انحراف و تجاوز به چپ و سبقت از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان است.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی برای حدود ۱۵ دقیقه پس از هر ۲ ساعت رانندگی برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی برای راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.
وی تصریح کرد: افراد توجه داشته باشند رعایت فاصله طولی و رانندگی با سرعت مطمئنه می‌تواند از بروز بسیاری سوانح و تلفات جاده‌ای در این ایام جلوگیری کند.
به گزارش خورنا به نقل از ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره‌کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان‌های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستان‌های جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند