دشمن برای نابودی انقلاب هزینه‌های زیادی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدفخرالدین موسوی در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در سالن اجتماعات سپاه آبادان، اظهار داشت: خیزش‌های اسلامی صورت گرفته در خاورمیانه نشأت گرفته از انقلاب و مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان و ایادی استکبار است.
وی ادامه داد: همه آزادی‌خواهان و کشورهای اسلامی با الگو گیری از هشت سال مقاومت مردم در دوران دفاع مقدس در مقابل ایادی دست‌نشانده استکبار جهانی همچنان در حال ایستادگی هستند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه آبادان افزود: امروز پس از گذشت ۳۰ سال از سالروز شکست حصر آبادان به فرمان تاریخی امام راحل(ره) انقلاب اسلامی ایران در اوج قله‌های ترقی و پیشرفت قرار گرفته است.
وی جوانان را آینده‌سازان جامعه دانست و ادامه داد: در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس باید فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد.
موسوی تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی برای نابودی انقلاب هزینه‌های زیادی می‌کنند و بنابراین ضروری است برای انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد.
وی در ادامه گفت: حضرت امام (ره) با به صحنه آوردن جوانان و ملت ایران توانست غیرت و رشادت‌های مردم را ساماندهی کند و این مقاومت جانانه را در  مقابل دشمن به وجود آورد و همین مسائل باید به نسل جوان منتقل شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه آبادان اضافه کرد: دفاع مقدس یک تجربه موفق از وحدت، انسجام، به‌کارگیری تجهیزات و امکانات و اداره کشور در شرایط بحران را به ایرانیان سلحشور آموخت.
وی اظهار داشت: تجلیل از مجاهدت و رشادت‌های دوران دفاع مقدس پاس‌داشت ارزش‌های نظام اسلامی است و همه وظیفه دارند در هفته دفاع مقدس با ابعاد تازه‌ای از جلوه‌های ایثار و شهادت آشنا شوند و به دیگران بیاموزند.
موسوی برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را گامی مؤثر در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری بسیج هنرمندان آبادان برپا شده است.
نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با ۴۰ درصد تخفیف به عرضه کتاب‌های مذهبی، تاریخی و … می‌پردازد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *