آمادگی شهرستان بندر ماهشهر جهت استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور

 خورنا: فرماندار بندر ماهشهر از آمادگی این شهرستان جهت استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور در آغاز سال ۹۲ خبر داد.

به گزارش خورنا، جلسه ستاد نوروزی شهرستان بندر ماهشهر با حضور نماینده عالی دولت در شهرستان و برخی از مسئولین محلی برگزار گردید. حیاتی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن قدر دانی از زحمات تمامی مسئولین در خصوص آماده سازی شهرستان اظهار داشت : با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و آمدن میهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور آمادگی کامل جهت رفاه این عزیزان در شهرستان مهیا می باشد.

نماینده عالی دولت در ادامه بیان داشت: برخی از مدارس شهرستان جهت اسکان میهمانان نوروزی آماده گشته و تمامی امکانات اولیه در آنان تهیه شده است. همچنین افزود: تمامی پارک های این شهرستان به طور شبانه روز به میهمانان نوروزی و شهروندان خدمات رسانی می نمایند.

حیاتی از تشکیل گروه های امدادی هلال احمر در شهرستان جهت راهنمایی میهمانان نوروزی و امداد رسانی خبر داده و خاطر نشان کرد : بازارچه ماهی در بازار وصال به منظور استفاده میهمانان نوروزی وشهروندان در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

حیاتی همچنین جهت رفاه کاروان راهیان نور از تاسیس قرارگاه شهدای ماهشهر در مسیر ماهشهر – سربندر خبر داده و عنوان کرد: این قرارگاه در تمام ساعات شبانه روز و با تجهیزات کامل آمادگی استقبال از این عزیزان را دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *