فرماندار: با همدلی بین بندرماهشهر، بندر امام و شهر چمران قله های ترقی طی میشود

خورنا: شهرستان بندر ماهشهر دارای ظرفیتهای بالایی بوده و با همدلی اعضای شوراها و شهرداران بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و شهر چمران و صرف فعل خواستن می توان قله های ترقی را به راحتی پیمود.

به گزارش خورنا، حیاتی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در آیین افتتاح مجتمع ورزشی شهر چمران با اشاره به وضعیت شهرستان اظهار داشت: شهرستان بندر ماهشهر دارای ظرفیتهای بالایی بوده و با همدلی اعضای شوراها و شهرداران بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و شهر چمران و صرف فعل خواستن می توان قله های ترقی را به راحتی پیمود. در ادامه حیاتی افزود: وقتی ما، از پس انقلاب، جنگ تحمیلی و تحریم ها بر آمدیم می توان با روحیه خود باوری و اعتماد سازی و بهره گیری از نیروهای جوان و خلاق از پس این پروژه ها بر بیا ییم .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر یکی از موفقیتهای طرحهای بزرگ را نظارت مستمر دانسته و بیان نمود: می بایست بر ساخت و ساز پروژه ها نظارت داشته و از نزدیک در جریان روند کار آنان قرار بگیریم.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به بهره مندی از جوانان در سطح مدیریت کشور آنرا یکی از نقاط قوت دولت نهم و دهم دانسته و خاطر نشان کرد: استفاده از نیرو و فکر جوان و اعتماد به آنان باعث شکوفایی و رشد جامعه خواهد شد، که مصداق بارز آنرا میتوان در شهردار جوان شهر چمران مشاهده نمود.

حیاتی در ادامه گفت : خوشبختانه در دولت آقای احمدی نژاد دقت زیادی به جوان سازی مدیریت شده و در کنار فرمانداران و مسئولان عالی استانی و کشوری جوانانی را قرار داده اند که این امر  باعث کسب تجربه و استفاده از فکر جوانان در تصمیم گیری های کلان شده است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر شهردار چمران را فردی با انگیزه و پر انرژی دانسته و اظهار داشت: آقای امامی توانسته علم خود را در مدیریت پروژها و عمران شهری صرف نموده و اینجانب از عملکرد صحیح ایشان حمایت می کنم.

در پایان نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان داشت: این پروژها در شهری انجام شده که دارای جمعیت کم، بودجه اندک و امکانات محدود بوده ولی کار بسیار بزرگی صورت گرفته و تمام استان باید بداند که در این شهر چه کار عظیمی انجام شده است .