فرماندار نیکشهر منصوب شد

وزیر کشور در حکمی مجیب حسنی را بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان به مدت چهار سال بعنوان فرماندار نیکشهر منصوب کرد.

به گزارش خورنا در حکم احمد وحیدی وزیر کشور خطاب به مجیب حسنی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان به سمت فرماندار نیکشهر منصوب می شوید.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال رعایت تقوای الهی و موازین شرعی در چهارچوب قوانین و مقررات و تدابیر ابلاغی ضمن تعامل با مسوولان سایر سازمانها و نهادها با اندیشه و مدیریت انقلابی – جهادی در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و برنامه‌های وزارت کشور در خدمت به مردم و پیشرفت تعالی مادی و معنوی حوزه محل خدمت و انجام وظایف محوله موفق و سرفراز باشد.

به گزارش ایرنا، مجیب حسنی متولد مرداد ۱۳۶۴ از اهالی بومی، بلوچ و اهل سنت سیستان و بلوچستان است که از سوی وزیر کشور به عنوان فرماندار نیکشهر منصوب شد.

حسنی دانشجوی دکتری مهندسی کشاورزی و مدرس دانشگاه است و حدود ۱۴ سال سابقه‌ تدریس، کارشناس در عرصه‌های مختلف، و کار اجرایی و مدیریتی در کارنامه دارد.

بخشداری بخش بزرگ سرباز کلات، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان سرباز، سرپرست فرمانداری‌های سرباز و نیکشهر، فرماندار سیب و سوران، کارشناس محقق مرکز تحقیقات کشاورزی بلوچستان و کارشناس ناظر طرح‌های کشاورزی این منطقه از مهمترین مسوولیت‌های حسنی است.

شهرستان نیکشهر دارای سه بخش مرکزی، بنت و آهوران و جمعیت ۱۳۰ هزار نفر در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب شهر زاهدان قرار دارد.