کشف ۲۰ کیلوگرم موادمخدر در هندیجان

خورنا: عبدالمطلب‌رضا علیزاده‌روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: با توجه به هوشیاری و درایت مأموران نیروی انتظامی هندیجان ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از خودروی سواری کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: این میزان مواد مخدر به‌شکل کاملاً ماهرانه‌ای در درون خودرو جاسازی شده بود که ماموران نیروی انتظامی موفق به کشف این میزان مواد مخدر شدند.
دادستان هندیجان افزود: پس از بازجویی‌های انجام شده متهم با صدور قرار وثیقه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی به زندان شهرستان ماهشهر معرفی شد.
وی ادامه داد: پرونده این قاچاقچی به‌منظور بررسی و صدور حکم به دادگاه انقلاب شهرستان ماهشهر ارسال شد تا مقامات قضایی به این پرونده رسیدگی کنند.
علیزاده‌روشن تصریح کرد: دشمن از جنگ سخت مأیوس شده و اقدام به تخریب جوانان و ناکارآمدی آنان از طریق گسترش مواد مخدر می‌کند.
وی در ادامه گفت: در همین راستا دستگاه قضائی با تعامل بسیار بالا با نیروی انتظامی قصد برخورد شدید و قاطع با توزیع‌کنندگان مواد مخدر را دارد.
دادستان هندیجان اضافه کرد: هیچ اغماضی در حق توزیع‌کنندگان مواد مخدر نخواهد شد و اشد مجازات برای آنها تعیین خواهد شد.
وی با هشدار به فروشندگان مواد مخدر از آنها خواست برای کسب درآمد از راه مشروع تلاش کنند در غیر این‌صورت منتظر مجازات شدید باشند.
علیزاده‌روشن گفت: هجمه مواد مخدر همانند هجمه دوران جنگ است و امروز کسی نگران حمله و بمباران موشکی آمریکا نیست، بلکه نگرانی از تهدیدی است که به جوانان جامعه برگشته است.
وی با اشاره به وجود برخوردهای محکم و تند و تیز قضایی و انتظامی، خاطرنشان کرد: مجازات‌های سنگین در زمینه موادمخدر جواب نمی‌دهد و باید در نقطه مقابل به انجام کارهای فرهنگی نیز بپردازیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *