تعطیلی مدارس خرمشهر از ۲۷ اسفند / کلاس‌هایی با یخچال و تلویزیون

خورنا: معاون اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: ۸۰۰ کلاس در مدارس این شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی اختصاص یافت.

سید مصطفی محمدی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهارکرد: باتوجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال و حضور مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور به خرمشهر برنامه‌ریزی‌هایی در زمینه اسکان مسافران توسط اداره آموزش و پروش همچون گذشته انجام شده است.

وی افزود: در این راستا ۷۰ مدرسه در سطح شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی خرمشهر اختصاص یافته است.

معاون اداره آموزش و پرورش خرمشهر ادامه داد: این مدارس شامل ۸۰۰ کلاس درس است که در طول تعطیلات نوروزی پذیرای مهمانان خواهد بود.

محمدی‌راد تصریح کرد: از این تعداد ۲۰ مدرسه درجه یک هستند و تمامی امکانات لازم از جمله یخچال، تلویزیون و.. در آنها در هر یک از کلاس‌ها وجود دارد.

وی اضافه کرد: ۳۰ مدرسه نیز درجه دو هستند که این مدارس امکانات و تجهیزات مدارس درجه یک را به صورت مشترک دارند.

معاون اداره آموزش و پرورش خرمشهر خاطرنشان‌کرد: ۲۰ مدرسه دیگر نیز در زمره مدارس درجه سه است که در این مدارس تنها فرش برای اسکان قرار داده شده و امکانات دیگری ندارند.

محمدی‌راد افزود: در خصوص ظرفیت پذیرش این مدارس اختصاصی نیز گفت: باتوجه به اینکه مسافران به صورت تناوبی به خرمشهر آمده و پس از اقامت یک یا دو روزه به شهرهای دیگر می‌روند نمی‌توان در خصوص ظرفیت مدارس اختصاص یافته نظری داد.

وی در خصوص زمان تعطیلی مدارس برای اسکان مهمانان نوروزی نیز تصریح کرد: مدارس خرمشهر از بیست و هفتم اسفندماه تعطیل خواهد شد و در در اختیار مهمانان نوروزی برای اسکان قرار می‌گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *