راه اندازی قطار ریل باس رایگان در مرز شلمچه

رئیس پلیس راهور استان خوزستان گفت: جهت تسهیل در جابجایی زائران اربعین از مرز شلمچه تا خرمشهر قطار ریل باس رایگان پیش بینی و آمادده ارائه خدمات می باشد.

به گزارش خورنا سرهنگ فرید کریمی زاده با اعلام این خبر گفت: تمهیدات ترافیکی لازم جهت بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: همکاران ما به صورت شبانه روزی در طول محورها و نقاط حادثه خیز تامین امنیت ترافیکی و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی را انجام می دهند.

سرهنگ کریم زاده تصریح کرد:هم اکنون در پایانه مرزی شلمچه اتوبوس های لازم جهت جابجایی از مرز مهران تا مقصد زائران پیش بینی و آماده ارائه خدمات می باشند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم به منظور تسهیل در تردد و جلوگیری از مشکلات ترافیکی اندیشیده شده است ،گفت: امیدواریم کلیه رانندگان،ساکنان و مجاوران از تردد غیر ضروری در محور شلمچه –خرمشهر خودداری کنند.

ریس پلیس راهور استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: از همه رانندگان عزیز و زائران انتظار داریم که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب ،رانندگی قانونمندی داشته باشند و با برنامه ریزی برای سفر خود حتما با استراحت کافی به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵دقیقه استراحت کنند تا انشالله شاهد هیچ گونه حادثه تلخی برای رانندگان نباشیم.