آمادگی کامل پلیس برای بازگشت زائران اربعین/ خروج اتباع خارجی فقط از مرز شلمچه است

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: پلیس با آمادگی کامل تمهیدات لازم برای بازگشت زائران را اندیشیده است.

به گزارش خورنا سردار حسین اشتری در جلسه قرارگاه اربعین حسینی که به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با دیگر مرزها برقرارشده بود، اظهارداشت: ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت عرض می‌کنیم و ان‌شاء الله عزاداری و خدمات شما به زائران مورد عنایت امام حسین (ع) قرار گیرد.

وی افزود: کسانی که برای زائران خدمت‌ رسانی می‌کنند ان‌شاء الله همان ثوابی که در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شامل زوار می‌شود نصیب شما هم خواهد شد.

فرمانده انتظامی کل کشور عنوان داشت: به فرماندهان انتظامی، مرزبانی، یگان ویژه استان خوزستان و کلیه کارکنانی که در این ماموریت بزرگ شبانه روزی کمک رسانی می‌کنند، خداقوت می‌گویم.

وی بیان داشت: مجموعه انتظامی بحمدالله با تدبیر تاکنون تردد زائران را به خوبی مدیریت کرده و وضعیت مطلوب است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: باید قدردان مهمان‌نوازی و همکاری مسئولان کشور عراق در این راهپیمایی عظیم اربعین حسینی باشیم.

این مقام ارشد انتظامی در کشور گفت: خروج اتباع خارجی فقط از طریق مرز بین المللی شلمچه است و اگر مدارک آنان مشکل دارد به ادارات گذرنامه و محل‌های تعیین شده پلیس شهر خرمشهر مراجعه کنند تا مشکل آنها حل شود.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه پلیس با آمادگی کامل تمهیدات لازم را برای بازگشت زائران اندیشیده است، تصریح کرد: برای بازگشت زائران حتما توصیه‌های لازم به‌خصوص در حوزه رانندگی از طریق رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها اطلاع ‌رسانی شود تا زائران به ‌سلامت به شهرهای خود بازگردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *