نماینده خرمشهر: دولت بودجه خوبی به پروژه فاضلاب خرمشهر اختصاص داده است

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با بودجه خوبی که دولت برای این کار تخصیص داده یکی از نیازهای مردم این شهر مرتفع خواهد شد.

به گزارش خورنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی شبکه فاضلاب این شهر، با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی نگاهی ویژه به شهر خرمشهر دارد، از همه کسانی که در به انجام رساندن این طرح بزرگ ملی نقش داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

عبدالله سامری با بیان اینکه مشکل فاضلاب خرمشهر قدمت دیرینه دارد و مردم این شهر در دوران جنگ تحمیلی و دوران بازسازی مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: خوشبختانه با بودجه خوبی که دولت برای این کار تخصیص داده یکی از نیازهای مردم این شهر مرتفع خواهد شد.

وی خطاب به شهروندان افزود: از شما می‌خواهم مشکلات اجرایی این طرح را تحمل کنید تا با اجرای فاضلاب کوت شیخ و مهرزی یک، شاخص‌های زیست محیطی و بهداشتی منطقه ارتقا یابد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان به مردم این شهر وعده داد که به طور مستمر، با حضور در محل اجرای پروژه از روند اجرای عملیات احداث شبکه فاضلاب در خرمشهر بازدید و مشکلات احتمالی در اجرای این پروژه ملی را پیگیری کنند.