بازدید فرمانده کل سپاه پاسداران از موکب خدمت رسانی ستاد اربعین صنعت نفت جنوب در مرز شلمچه

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، ظهر امروز(دوشنبه، ۲۱ شهریور ۱۴۰۱)، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران که جهت بازدید میدانی روند خدمت رسانی ها به زوار اربعین حسینی به پایانه مرزی شلمچه رفته بود با همراهی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در موکب ستاد اربعین صنعت نفت جنوب که به همت بسیجیان و کارکنان این شرکت در حال خدمت رسانی است حضور بهم رساند.

سردار سلامی با بررسی از نزدیک شرایط خدمت رسانی و میزبانی زوار از مجموعه اقدامات جهاد گونه صورت گرفته تقدیر و تشکر به عمل آورد.

عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این بازدید با اشاره به خدماتی که در یک ماه گذشته توسط این شرکت و جهادگران بسیجی و کارکنان تلاشگر صنعت نفت انجام گرفته است، بیان داشت: خدمت به حماسه اربعین فریضه ای بی مانند و افتخار کارکنان صنعت نفت جنوب و شرکت ملی نفت ایران بوده و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زوار این پشتیبانی ادامه خواهد داشت.

در این بازدید فرمانده سپاه کشور را هیاتی شامل، صادق خلیلیان(استاندار خوزستان)، حسن شاهوارپور(فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان)، سرهنگ لویمی(فرمانده سپاه خرمشهر)، سرهنگ حسن باقری(فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب) همراهی می کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *