سرقت از مراکز کانون پرورش فکری اهواز در روز روشن

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: وجود معتادان تزریقی، سگهای ولگرد و سارقان یکی از مشکلات بزرگ کانونهای پرورش فکری مستقر در پارکهای اهواز است.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز وحید کیانی شامگاه چهارشنبه ۹ شهریور در نشست خبری آخرین روز نمایشگاه هفته دولت در خوزستان اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان دارای ۵۴ مرکز ثابت و هفت کتابخانه سیار است که بزودی مرکز ثابت اندیکا و یک کتابخانه سیار نیز به این مراکز افزود می شود.

وی ضمن اشاره به فعالیتهای متنوع کانون پرورش فکری در حوزه‌های ادبیات، هنر، فرهنگ، مسائل علمی و احکام دینی کودکان و نوجوانان گفت: بالغ بر ۷۰۰ هزار کتاب در کتابخانه‌های مراکز کانون پرورش فکری خوزستان وجود دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان یادآور شد: توسعه کانونهای پرورش فکری در خوزستان حالت نامتوازن دارد بطوریکه در نیمی از شهرستانهای استان تنها یک مرکز وجود دارد که علت چنین وضعیتی را باید در میزان توجه مسئولان شهری این مناطق به مفاهیم حوزه فرهنگ جستجو کرد.

کیانی افزود: اهواز نیز علیرغم توسعه‌ جغرافیایی بالایی که دارد تنها دارای شش مرکز کانون است که این تعداد به هیچ عنوان نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه هدف این شهرستان باشد.

وی در پایان گفت: وجود معتادان تزریقی، سگهای ولگرد و سارقان یکی از مشکلات بزرگ کانونهای پرورش فکری مستقر در پارکهای اهواز است بطوریکه مراکز شماره یک و دو اهواز در روز روشن نیز مورد دستبرد دزدان قرار می‌گیرند.