توزیع ۱۰۰ هزار جوجه بین مردم خوزستان

خورنا: به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، پس از طرح گفتمان «اقتصاد مقاومتی» از سوی امام خامنه ای، سازمان بسیج مستضعفین به صورت عملی و کاربردی به فعالیت در حوزه ها و مولفه های مردمی این اندیشه ورود نمود.

بر این اساس، علاوه بر گفتمان سازی و جریان سازی گسترده، اقدامات متعددی نیز از سوی اقشار بسیج صورت پذیرفت که در این راستا بسیج سازندگی به عنوان دبیر قرارگاه جهاد اقتصادی فعالیت هایی را در حوزه تولید انجام داده است.

بسیج سازندگی علاوه بر اقدامات ترویجی در عرصه های مختلف همچون ترویج کار، خرید کالای داخلی و خودداری از محصول خارجی؛ به توزیع مرغ خانگی و جوجه به عموم مردم نیز پرداخته است.

در طول سه ماه گذشته فقط در استان خوزستان یکصد هزار مرغ و جوجه میان مردم روستاها توزیع گردیده که این امر با استقبال شگفت آور روستائیان مواجه شده است.

بر پایه همین گزارش، بسیج علاوه بر توزیع مرغ و جوجه در روستاهای سراسر کشور توسط مراکز بسیج سازندگی، دستگاه های جوجه کشی را نیز به صورت اقساطی به اهالی واگذار می نماید.

گفتنی است سردار نقدی -رئیس سازمان بسیج مستضعفین- در حاشیه برگزاری سومین هم اندیشی جهادگران در شهرستان اندیکا؛ از کارگاه تولید و تکثیر مرغ و جوجه یکی از بسیجیان شهرستان لالی استان خوزستان بازدید نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *