ثبت‌نام ۹۵۰۰ بوشهری برای وام فرزندآوری/دارایی بانک‌های استان بوشهر اعلام شد

زراعتگر، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر: ۹ هزار و ۴۱۶ نفر برای دریافت وام فرزندآوری در ۴ ماه سال جاری ثبت نام کرده و ۵ هزار و ۴۲ نفر بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان از سوی ۱۱ بانک استان بوشهر پرداخت شده است.

داریوش زارعتگر دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۴ بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان می باشند، اظهار داشت: مجموعه منابع بانک های استان در خرداد ماه امسال ۸۷۷ هزار و ۴۷۱ میلیارد ریال بود که نسبت به سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

زراعتگر افزود: مجموعه مصارف و تسهیلات مانده بانک های استان ۴۶۱ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال می باشد که نسبت به سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر بیان داشت: در ۳ ماه سال جاری ۴۴ هزار و ۴۹۶ مورد تسهیلات بانکی به ارزش ۸۱ هزار و ۳۰۰میلیارد ریال در استان بوشهر پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۳ درصد از نظر مبلغ پرداختی افزایش داشته است.

زراعتگر در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در ارتباط با راه اندازی حساب های بانکی شرکت های مستقر پارس جنوبی، گفت: این شرکت ها در اوایل شروع به کارشان نیازمند تسهیلات بانکی بودند که به دلیل قوی نبودن بانک های استان، حساب های خود در بانک های تهران باز نمودند اما در حال حاضر بخشی از حساب های بانکی شرکت های مستقر در پارس جنوبی در استان بوشهر می باشد.

وی تصریح کرد: انتقال حساب بانکی این شرکت‌ها به استان بوشهر برای استفاده از ظرفیت و مزیت‌های برای مردم و پروژه های استان مورد تأکید قرار گرفته است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر از ثبت نام ۹ هزار و ۴۱۶ نفر برای دریافت وام فرزندآوری در ۴ ماه سال جاری خبر داد و گفت: ۵ هزار و ۴۲ نفر بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان از سوی ۱۱ بانک استان بوشهر پرداخت شده است.

زراعتگر خاطر نشان کرد: در چند ماه اخیر ۴۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۷۳۰ مددجو بهزیستی در استان بوشهر پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر عنوان داشت خاطر نشان کرد: یک‌ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای ۲ هزار ۳۷۰ طرح به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر پرداخت شده است.