نشست صمیمی فرماندار بندر ماهشهر با اصحاب رسانه/ تجلیل فریدون بندری از اصحاب رسانه

به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و با هدف تجلیل از زحمات اصحاب رسانه، نشست صمیمی خبرنگاران با فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر ظهر امروز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش خورنا، در ابتدای این نشست خبرنگاران ضمن تقدیر از فرماندار بندر ماهشهر، به بیان دغدغه‌ها، مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند.

مشکلات صنفی، عدم همکاری مسئولان شهری با خبرنگاران و عدم واگذاری آگهی‌های مزایده به رسانه‌های محلی از سوی صنایع پتروشیمی بخشی از دغدغه‌های خبرنگاران در این نشست بود.

فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر در این نشست بیان داشت: تعامل ادارات و صنایع پتروشیمی با اصحاب رسانه باید بیشتر شود که این افزایش سطح تعامل در دراز مدت در شهر اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: باید مسئله‌شناسی شهری که یکی از نیازهای هر جامعه است با اصحاب رسانه مطرح شود تا خبرنگارها از مشکلات شهر آگاه شوند و بر این اساس از مدیران شهرستان مطالبه کنند و راهکار ارائه دهند.

بندری با اشاره به اینکه جلسات هم‌اندیشی با اصحاب رسانه باید ادامه‌دار باشد، افزود: نقش خبرنگاران در حوزه اجتماعی، گفتمان سازی بر اساس محتویات و ارزش های انقلابی و در حوزه مدیریت شهری، مطالبه‌گری از مدیران است.

فرماندار بندر ماهشهر به گلایه خبرنگاران از صنایع پتروشیمی اشاره کرد و گفت: دلیلی ندارد صنایع آگهی‌های خود را به رسانه‌های خارج از شهرستان واگذار کنند و رسانه‌های شهرستان بندر ماهشهر از این امتیاز محروم بمانند.

وی تاکید کرد: صنایع باید در واگذاری آگهی‌های خود علاوه بر ملاحظات ملی، ملاحظات منطقه‌ای را نیز در نظر بگیرند و این موضوع باید از سوی اداره ارشاد پیگیری شود تا رسانه‌های شهرستان نیز از این امتیاز بهره‌مند شوند.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمانه، فرماندار بندر ماهشهر با اهدای لوح یادبودی، از خبرنگاران بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) تجلیل کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *