پلیس: افزایش کیفیت خودروهای داخلی ادعایی بیش نیست؛ رانت و مافیا کماکان در این حوزه وجود دارد

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه اگر وزارت صمت ادعا کرده در حال افزایش کیفیت خودرو است اینها داستان و ادعایی بیش نیست گفت: رانت و مافیا در این صنعت کماکان با قوت کار خود را پیش می‌برد.

به گزارش خورنا سردار تیمور حسینی گفت: کیفیت خودروهای تولید داخل هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است و از نظر پلیس کماکان مشکل کیفیت در این خودروها وجود دارد.

وی افزود: موضع ما همان است که در قبل اعلام کردیم و آن اینکه خودروی تولید داخل همچنان مشکلات ایمنی دارد و نیاز به ارتقاء دارد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا یادآوری کرد: اگر وزارت صنعت ادعا کرده است در حال افزایش کیفیت است اینها داستان و ادعایی بیش نیست چراکه هیچ اتفاقی در این حوزه نیفتاده و رانت و مافیا همچنان با قوت کار خود را پیش می برد و به کسی هم پاسخ‌گو نیست بطوریکه ما همچنان شاهد مشکلات کیسه هوا در خودروهای تولید داخل هستیم.

سردار حسینی در خصوص از سرگیری شماره گذاری دو خودرو سمند و تیبا که به دلیل مسائل ایمنی متوقف شده بود نیز گفت: پلیس نباید پاسخ این را بدهد بلکه باید سازمان استاندار اعلام کند چه اتفاقی افتاده است که خودروهایی که پیشتر اعلام کردند فاقد استاندار هستند حالا استاندار گرفته‌اند.