کشف ۳۸۱هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس

دادستان مرکز استان هرمزگان از کشف بیش از ۳۸۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس خبر داد.

علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان امروز اظهار داشت: به دستور مقام قضایی، مأموران دریابانی ضمن اجرای طرح ضربتی و پس از تشکیل اکیپ‌های منسجم، نسبت به پاک سازی لنگرگاه های بندرعباس از مخازن، باراندازها و جایگاه‌های نگهداری سوخت قاچاق اقدام کردند.

علیرضا احمدی منش با اشاره به توقیف یک فروند کشتی صیادی، یک فروند یدک کش، دو قایق و چهار مشک ماری متعلق به قاچاقچیان در جریان این عملیات، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مشک‌ها و شناورهای توقیفی، ۳۸۱ هزار و نهصد لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کرده اند.

وی همچنین از دستگیری ۸ نفر در این خصوص خبر داد و گفت: بنابر گزارش ضابطان، تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عوامل نگهداری این حجم از سوخت قاچاق ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین با اشاره به آثار و پیامدهای سوء قاچاق سوخت بر وضعیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی استان، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی و صیانت از اقتصاد کشور، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه و غیر قانونی در این خصوص را نخواهد داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *