اطلاعات ۹ هزار شاغل جدید سیستان و بلوچستان در سامانه رصد ثبت شد

زاهدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون اطلاعات هشت هزار و ۸۹۳ شاغل جدید در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است.

 

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان حامد آرامش اظهارداشت: با ثبت آمار شاغل جدید در سامانه رصد، سیستان و بلوچستان در رتبه هفتم کشور قرار دارد.

وی بیان کرد: شاغلان به ثبت رسیده در دستگاه‌های اجرایی، طرح‌های عمرانی، گروه‌های جهادی، نهضت ملی مسکن و شهرداری‌های سیستان و بلوچستان مشغول بکارند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان گفت: در سالجاری، ۳۵ هزار نفر در قالب طرح‌های مختلف در این استان در حال فعالیت هستند.

وی اظهارداشت: سیستان و بلوچستان به عنوان جوان‌ترین استان کشور از حیث نیروی انسانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد که می‌بایست با برنامه ریزی و فرهنگ سازی به سمت مهارت آموزی جذب شوند.

وی بیان کرد: وجود ظرفیت‌های ممتاز در بخش‌های مختلف، سیستان و بلوچستان را تبدیل به کانون توسعه در کشور کرده و این فرصت بستر لازم را برای جذب جوانان علاقمند به فراگیری مهارت‌های متناسب با مزیت‌های منطقه فراهم آورده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از افراد مهارت دیده که قصد اشتغالزایی داشته باشند، حمایت خواهد شد./ انتهای پیام

 

ارتباط با مسئول بخش سیستان و بلوچستان خبرگزاری خورنا:
۰۹۳۰۹۸۰۲۵۰۳