گردهمایی موکب داران استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان در حسینیه‌ی دهملا برگزار شد / گزارش تصویری

گردهمایی موکب داران استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان در حسینیه‌ی دهملا برگزار شد.

 

به گزارش خورنا ” شامگاه روز پنجشنبه شانزدهم تیر ماه ۱۴۰۱ گردهمایی موکب داران اربعین حسینی استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) روستای دهملا بزرگ شهرستان هندیجان به منظور هم افزایی و هم اندیشی فعالان راهپیمایی عظیم اربعین با حضور موکب داران و مسئولین شهرهای بندر ماهشهر و هندیجان برگزار شد.

این برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و دعای زیارت عاشورا آغاز و با مداحی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همراه بود.

همچنین فریدون بندری فرماندار بندرماهشهر به عنوان یکی از میزبانان و خادمین حسینیه‌ی این روستا دقایقی به مدح امام حسین ع پرداخت.

این مراسم میهمانان ویژه ای از استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کشور عراق داشت.

در این مراسم برخی از موکب داران به نمایندگی از سایرین نسبت به نحوه هماهنگی های بهتر و شایسته تر بین موکب داران ایرانی و عراقی و تدارک هرچه بیشتر مراسم راه پیمایی حسینی بخصوص در ایام اربعین، به ایراد سخنرانی پرداختند.

متولی و برگزار کننده این مراسم مردمی و حسینی، حاج عبدالعظیم بندری خادم حسینیه‌ی روستای دهملا بزرگ بود.

عبدالعظیم بندری در گفتگویی کوتاه هدف از برگزاری این مراسم را برپایی هرچه باشکوه تر مراسمات حسینی عنوان کرد و افزود: تلاش داریم تا هر ساله این مراسم را برگزار و در سالهای آینده از موکب داران سایر استانهای کشور عزیزمان نیز دعوت بعمل آوریم.