آغاز تحصیل ۳۵۱ دانشجو جدید در دانشگاه پیام نور خرمشهر

خورنا: رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر از آغاز تحصیلی ۳۵۱ دانشجو جدید در این دانشگاه خبر داد.

سیدعلی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: با توجه به آغاز نیمسال دو تحصیلی در دانشگاه‌ها دانشجویانی که از ترم بهمن‌ماه ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند در این دانشگاه مشغول تحصیل شده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا ۲۰۵ نفر از طریق فراگیر و ۱۷۶ نفر نیز از طریق بدون آزمون وارد دانشگاه پیام نور خرمشهر شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر خاطرنشان کرد: تعدادی از این دانشجویان تحصیلات خود را آغاز کردند و برخی نیز در حال انجام مراحل و فرایند ثبت‌نام خود هستند.

موسوی تصریح کرد: با ورود این تعداد دانشجو هم‌اکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر در رشته‌های مختلف دانشگاه پیام نور خرمشهر مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: البته در طول سال تحصیلی گذشته و در دو ترم گذشته بیش از یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر در خصوص رشته‌های افزوده شده در این دانشگاه بیان داشت: افزایش رشته‌های جدید در دانشگاه پیام نور معمولاً در سال تحصیلی مهرماه انجام می‌شود.

موسوی افزود: با این وجود پیگیری‌هایی به منظور افزایش چند رشته فنی و مهندسی در دانشگاه پیام نور خرمشهر انجام شده است.

وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم با موافقت سازمان مرکزی شاهد راه‌اندازی این رشته‌های جدید در دانشگاه پیام نور آبادان در آینده نزدیک باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *