بسیج شادگانی‌ها برای نظافت عمومی با «شعار تفکیک زباله از مبدا»

خورنا: شهردار شادگان گفت: شادگانی‌ها همزمان با ۲۳ اسفندماه، روز پاکسازی و نظافت عمومی در استان خوزستان، برای نظافت عمومی بسیج می‌شوند.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: ۲۳ اسفندماه سال جاری، روز پاکسازی و نظافت عمومی همزمان با سراسر استان در شهرستان شادگان برگزار می‌شود که شهروندان برای نظافت عمومی بسیج می‌شوند.

وی افزود: هدف از برگزاری این روز، نهادینه کردن مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگ سازی برای حفظ بهداشت و نظافت شهر و محل زندگی است.

شهردار شادگان تصریح کرد: در این راستا هماهنگی‌ بین مردم و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگ سازی برای حفظ بهداشت و نظافت شهر و محل زندگی لازم و ضروری‌ست.

وی با اشاره به شعار روز پاکسازی عمومی در ۲۳ اسفندماه ادامه داد: این شعار با عنوان تفکیک زباله از مبدا انجام می‌شود تا فرهنگ سازی در زمینه تفکیک زباله‌های تر و خشک از منازل نهادینه شود.

آلبوناصر همچنین عنوان کرد: با اقدام در این خصوص می‌توان زباله‌های قابل بازیافت را جمع آوری کرده و از میزان زباله‌های تولیدی در سطح شهرها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به این طرح با هدف ارتقای بهداشت محیط گفت: به این ترتیب با بسیج امکانات و مشارکت مردمی در این طرح، توسعه نظافت عمومی اجرایی می‌شود.

شهردار شادگان در پایان اظهار کرد: برگزاری مراسم در این روز با هدف آشنایی شهروندان با تفکیک زباله از مبدا صورت می‌گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *