دادگستری خوزستان: دستگاه قضا با اشد مجازات با سارقان خشن برخورد می کند

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: همکاران قضایی برای سارقان مسلح و خشن باید اشد مجازات در نظر بگیرند و با برخورد قاطع و در اسرع وقت این افراد را به سزای اعمالشان برسانند

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی در جلسه شورای قضایی استان اجرای دقیق برنامه‌ها و سیاست‌های کلی قوه قضاییه با رعایت زمان‌بندی در دستگاه قضایی خوزستان را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: لازم است با برنامه ریزی و پیگیری، اجرای کامل و دقیق سیاست‌های کلی قوه قضاییه با رعایت زمان‌بندی به صورت مستمر و منظم در دادگستری خوزستان دنبال شود.

وی در ادامه با تاکید بر نظارت مستمر دادستان های عمومی و انقلاب شهرستان ها بر بازار و برخورد با محتکران افزود: یکی از دغدغه های مردم نظارت کم بر بازار است که دستگاه قضایی استان در راستای همکاری با دیگر دستگاه های نظارتی عزم جدی بر مبارزه و برخورد با محتکران و اخلالگران نظام توزیع کالا دارد و باید اطلاع رسانی دقیق در جهت نظارت بر بازار به مردم ارائه شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: مردم انتظار برخورد قاطع و بدون اغماض با مفاسد اقتصادی دارند و دستگاه قضایی بر تحقق خواسته بحق مردم در اجرای عدالت و مبارزه با فساد همه توان و تلاش خود را در این راستا بکار خواهد گرفت.

وی گفت: همکاران قضایی برای سارقان مسلح و خشن باید اشد مجازات در نظر بگیرند و با اینگونه افراد برخورد قاطع و در اسرع وقت به سزای اعمالشان برسانند.

دهقانی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های هفته قوه قضاییه در خوزستان گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی بسیار مغتنمی است که دستاوردها و فعالیت های دستگاه قضایی به مردم اطلاع رسانی شود. هر چند که دستگاه قضایی دستگاه تبلیغی نیست ولی لازم هست که تلاش ها، زحمات و فعالیت های اثرگذاری همکاران ما در دادگستری و سازمان های تابعه در اجرا و تحقق عدالت انجام می دهند برای عموم مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

در این جلسه اعضای شورای قضایی خوزستان به بیان عملکرد ، اجرای مصوبات جلسات گذشته ، دیدگاه ها ، برنامه ها و پیشنهادات خود پرداختند.