دستگیری ۴ اخلالگر بازار برنج در خوزستان

چهار نفر از اخلالگران بازار برنج که انحصار تأمین برنج استان های ایلام، فارس، اصفهان و خوزستان را داشتند، توسط سازمان اطلاعات سپاه خوزستان، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، طبق رصد اطلاعاتی صورت گرفته توسط پاسداران گمنام در سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولی عصر (عج)، ۴ کارخانه برنج کوبی به میزان ۵ هزار تن شلتوک و برنج با هدف گرانفروشی و سودجویی احتکار کرده بودند، شناسایی شدند.

این کارخانه‌ها از ماه‌های قبل با خرید شلتوک به صورت عمده از کشاورزان خوزستان در فصل برداشت و احتکار آن در انبارهای خود بازار برنج چند استان از جمله خوزستان، اصفهان، فارس و ایلام را به صورت انحصاری در اختیار خود گرفته بودند.

بر اساس این گزارش متخلفان در چند ماه گذشته هیچ‌گونه فعالیت کاری و تولیدی نداشتند و باعث اخلال در بازار و افزایش نامتعارف برنج شده بودند که با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اخلالگران زیر ضربه عملیاتی و اطلاعاتی قرار گرفتند و انبارهای آنها نیز پلمب و پرونده متهمان به مرجع قضائی ارسال شد.

سازمان اطلاعات سپاه با همه کسانی که با احتکار کالاهای اساسی قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را دارند برابر قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد و از تمام هموطنان نیز درخواست می‌شود هرگونه اخبار در خصوص مفاسد اقتصادی را با تماس با ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه در میان بگذارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس برنج ها چيشدن قيمت چيشد ولمون كن باو