پروژه‌ی سنگ اندازی؛ پشت پرده‌ی شایعه‌ی کاندیداتوری فرماندار بندرماهشهر برای انتخابات مجلس!

در هفته های اخیر برخی افراد و رسانه های محلی بندرماهشهر دامن به شایعه ای زدند که در محافل سیاسی شهرستان بسیار پیچید.

شایعه چه بود؟ “فریدون بندری فرماندار بندرماهشهر در حال گرم کردن برای ورود به انتخابات دور بعد مجلس شورای اسلامی است.”

هرچند اطرافیان و نزدیکان بندری همه مطلعند که این شایعه از اساس کذب است اما اصرار پروژه‌بگیران و سازندگان این شایعه چیست؟

پروژه‌ی مخالفت با فرماندار بومی در بندرماهشهر همواره در دستور کار عده‌ای پروژه بگیر قرار داشته؛ تا آنجا که سخت ترین شرایط را در بین فرمانداران این شهرستان، بومی ها داشته اند. منوچهر حیاتی و مرحوم سید جعفر طباطبائی نیز از دست این ضدبومی ها در امان نبودند.

این پروژه از آن جهت مهم است که قصد دارد با ایجاد حواشی تلاشی جدی برای به انزوا بردن فرماندار داشته باشد تا ادامه مسیر برای بندری دشوار شود؛ فرمانداری که توجه ویژه به حل مشکلات زیرساختی داشته و میانه خوبی با سمبل کاری و اقدامات هیجانی ندارد.

مشکل این افراد احتمالا شخص فریدون بندری نباشد، بلکه با فرماندار بومی مشکل دارند؛ “یا باند و گروه ما یا غیربومی، وگرنه بازی را خراب میکنیم.” این همه حرف پروژه بگیران ضد بومی است که سالهاست در آرزوی صندلی های مدیریتی بندرماهشهر نشسته اند.

همه این شایعات در حالی صورت گرفته که بندری به دفعات در جلسات خصوصی و عمومی هرگونه فعالیت، قصد و نیت برای حضور در عرصه انتخابات مجلس را قویا تکذیب کرده اما اصرار پروژه بگیران سیاسی بر این شایعات کذب، نشان دهنده عناد این افراد با آرامش سیاسی شهرستان و توسعه‌ی آن است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *