دود اختلاف مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان با استاندار در چشم یک میلیون دانش آموز

 

در حالی که استاندار خوزستان چند روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که کلاسهای درس مدارس خوزستان باید تا ۱۵ اردیبهشت به پایان برسد؛ مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان به این دستور استاندار بی توجهی کرد.

به گزارش خورنا، استانهای گرمسیر می توانند به دلیل گرمای طاقت فرسای کلاسهای درس تا ۲ هفته زودتر پایان سال تحصیلی را اعلام کنند. بر این اساس در استان خوزستان نیز بر اساس روال سالهای پیش، استاندار دستور به تعطیلی مدارس تا ۱۵ اردیبهشت و برگزاری امتحانات دانش آموزان از ۱۷ اردیبهشت داده بود.

در تصمیمی خلق الساعه و خارق العاده، مدیر کل جدید آموزش و پرورش خوزستان که روز پنج شنبه ۲۵ فروردین معارفه شده بود در روز شنبه با دهن کجی آشکار به استاندار، پایان سال تحصیلی را ۳ هفته بعد یعنی در ابتدای خرداد قرار داده است‌. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که گرمای طاقت فرسای مدارس در این استان و نبود وسایل سرمایشی هم اکنون نیز برخی کلاسهای درس را به تعطیلی کشانده است.

به نظر می رسد این تصمیم به دلیل مخالفت های شدید استاندار با انتصاب مسعود حمیدی نژاد به مدیرکلی آموزش و پرورش است که از ۳۷ سال سابقه خود، کمترین میزان حضور را در آموزش و پرورش داشته و با این سازمان که با یک میلیون دانش آموز و بیش از ۷۰ هزار معلم سروکار دارد بیگانه است.

گفتنی است در مراسم معارفه حمیدی نژاد، استاندار خوزستان حضور نیافت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *