استاندار خوزستان: ماجرای استعفا و قهر من شایعه است

استاندار خوزستان گفت: ماجرای استعفا و قهر من از استانداری خوزستان شایعه است و برخی با اهدف خاص به این شایعات دامن می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز صادق خلیلیان در نشست خبری عصر امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ با بیان اینکه ما با هرگونه طرح انتقال آب از سرشاخه‌های کارون مخالف هستیم اظهار کرد: حق آبه خوزستان بایستی محفوظ بماند و رئیس جمهور نیز در سفر به استان بر این مسئله تاکید کرده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به تعطیلی‌های ناشی از گرد و غبار در استان خوزستان گفت: این تعطیلی‌ها باید متوازن با شرایط طبیعی استان و چرخش فعالیت‌ها صورت بگیرد و از هرگونه افراط و تفریط در این مسئله خودداری شود.

استاندار خوزستان یادآوری کرد: ماجرای استعفا و قهر من از استانداری خوزستان شایعه است و برخی با اهدف خاص به این شایعات دامن می‌زنند.

خلیلیان در مورد تغییرات فرمانداران استان نیز گفت: تاکنون ۱۷ تا ۱۸ فرماندار تغییر، چهار نفر حفظ و مابقی نیز در دست اقدام است.

وی در پایان با بیان اینکه تغییرات مدیران کل استان به وسیله وزرای مربوطه صورت می‌گیرد افزود: ما در این زمینه تنها نقش پیشنهاد دهنده را داریم و برای تغییرات مذکور نیز پیشنهادات خود را از چند ماه پیش به وزارتخانه‌های مربوطه و دفتر ریاست جمهوری ارائه کرده‌ایم.