امین ابراهیمی، فولاد خوزستان و دولت انقلابی!

 

در روزهای اخیر، لیستی از پرداخت های شرکت فولاد خوزستان به برخی از رسانه ها منتشر شد و تعحب همگان را برانگیخت. پرداخت مبالغ کلان توسط روابط عمومی این شرکت به چند رسانه خاص، صدای بسیاری از فعالان رسانه ای و فرهنگی در استان را دراورد. آنچه در این زمینه جلب توجه می کند سکوت مدیرعامل فولاد خوزستان است درحالیکه در وهله اول مدیرعامل این شرکت باید در این زمینه پاسخگو باشد و نسبت به هزینه های صورت گرفته(نه تنها در حوزه روابط عمومی، بلکه در زمینه فعالیتهای کلان شرکت و زیرمجموعه های آن) گزارش شفاف و روشنی به افکار عمومی بدهد نه آنکه سکوت کند.

برخی معتقدند درز اطلاعات و طرح گسترده آن در فضای رسانه ای و مجازی، چه بسا با هدف انحراف اذهان از انتقادات به عملکرد امین ابراهیمی و برخی موسسات و شرکت های زیرمجموعه آن صورت گرفته باشد، با این حال شاید منتشرکنندگان تصور فراگیر و دامنه دارشدن بازتاب این اطلاعات را نمی کردند. ابراهیمی پیشتر که حسین هدایتی(که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور، به ۲۰ سال زندان محکوم شد) مالکیت نورد لوله اهواز را در اختیار داشت بعنوان مدیرعامل منصوب شد و در دولت روحانی و در دوره وزارت محمد شریعتمداری، بعنوان مدیرعامل فولاد اکسین منصوب و فعالیت داشت.

اخیرا انتقاداتی در فضای رسانه ای و مجازی نسبت به عملکرد وی صورت گرفته و برخی از هواداران دولت رئیسی از ادامه فعالیت وی (بعنوان یکی از مدیران دولت روحانی) در فولاد خوزستان گلایه و انتقاد دارند.

بر همین اساس شاید بهتر باشد مدیرعامل فولاد خوزستان درباره ارتباط با حسین هدایتی، نحوه انتصاب در گروه نورد لوله و سپس در فولاد اکسین و مناسباتش با دولت قبل و همچنین عملکرد خود در فولاد خوزستان شفاف سازی کند، بنیاد تعاون سپاه هم خوبست در این زمینه بررسی های لازم را انجام دهد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *