گرد و غبار نفس۱۶شهرخوزستان را گرفت/ گرد و غبار در اهواز به ۱۰ برابر حد مجاز رسید

بر اساس گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان پدیده ریزگرد ۱۶ شهر در خوزستان را درگیر کرد و میزان گردوغبار در اهواز به ۱۰ برابر حد مجاز رسید.

به گزارش خبرگزاری خورنا، بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان ذرات ریزگردها در هوای اهواز ۱۵۲۶ میکروگرم در متر مکعب است که با توجه به حداکثر میزان مجاز گرد و غبار، ۱۰ برابر حد مجاز است.

میزان غلظت آلاینده‌های گرد و غبار در خرمشهر ۱۳۹۲، بندرامام ۱۳۳۶، شادگان ۱۳۷۵، ماهشهر ۱۲۲۱، آبادان ۱۱۷۰ و سوسنگرد نیز ۱۰۱۶ میکروگرم در مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

میزان غلظت آلاینده‌های گرد و غبار در این مدت در رامشیر ۹۱۵، دزفول ۷۸۴، شوشتر ۷۱۵، حمیدیه ۷۰۱، امیدیه ۵۷۱، اندیمشک ۵۵۹، گتوند ۳۸۸، بهبهان ۲۱۷ و ایذه ۱۹۵ میکروگرم مترمکعب اندازه گیری شده است.

مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان دیروز با صدور اطلاعیه سطح نارنجی، نسبت به تشکیل توده گرد و خاک روی کشور عراق و تاثیر آن ابتدا بر مناطق غربی و مرکزی و سپس بر سایر مناطق استان تا روز دوشنبه هشدار داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کارکنان منژقه ویژه باسلام احتراما ما کارکنان منطقه ویزه فریادرسی جز رسانه ها وشبکه های مجازی جای برای دادخواهی نداریم خواهشمندیم در خصوص اعلام ها وعدم اعلام های سازمان منطقه ویژه در خصوص تعطیل های اعلامی استانداری پیگیری های حقوقی را انجام دهید طبق ماده 2 و تبصره 2ماده 3 قانون هوای پاک سازمان منطقه ویژه هیچ جایگاهی حقوقی در لغو اطلاعیه های استانداری ندارد لذا سازمانی که مدافع حقوق پتروشیمی ها است نه پرسنل آن ونه سلامتی آنها برایشان مهم است با اسم کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه که در شرح وظایفش هم این مورد نیست برای سلامتی هزاران نفر تصمیم می گیرد وپاسخگو اعتراض پرسنل نیز نمی باشد خواهشمند است روی این موضوع کار وپیگیری نمایید.