تشکیل کمیته آماده سازی ورزشکاران هرمزگانی حاضر در المپیک آسیایی

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان گفت: کمیته آماده سازی ورزشکاران هرمزگانی جهت شرکت در مسابقات بین المللی و المپیک آسیایی تشکیل شد.

پس از کسب دو مدال طلا ودو مدال نقره توسط هدیه کاظمی درمسابقات قهرمانی قایقرانی آبهای آرام آسیا در بازگشت با استقبال گرم مردم ومسئولان وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در آیین استقبال از هدیه کاظمی، افزود: هدیه کاظمی با کسب این موفقیت دل مردم ایران واستان هرمزگان را در نخستین روزهای سال ۱۴۰۱ را شاد کرد.

مظفر خادمی نسب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه ورزش و جوانان استان اظهار کرد: همه مجموعه استان و کشور در کسب موفقیت هدیه کاظمی سهیم بودندبه ویژه خانواده این قهرمان که ازاین بانوی شجاع و با غیرت حمایت کردند و سختی های این ورزش را به جان خریدند.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان بیان کرد: به منظور آمادگی هرچه بیشتر ملی پوشان هرمزگانی که به مسابقات بین المللی و بازی های آسیایی اعزام می شوند، کمیته ای در اداره کل ورزش وجوانان تشکیل شده تا نیازها و خواسته های این ورزشکاران در این کمیته مورد بررسی قرار گیرد.

، هدیه کاظمی در رقابت های قهرمانی قایقرانی آب های آرام آسیا در پاتایا تایلند موفق شد یک مدال طلا و یک نقره در ماده ۵۰۰ مترکایاک یک نفره ودونفره و یک مدال طلا و نقره در ماده ۲۰۰ کایاک یک نفره و دو نفره کسب کند/ایسنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *