۳۰ واحد مسکن مهر در بندر امام خمینی افتتاح شد

خورنا: ۳۰ واحد مسکن مهر تعاونی های ۳۱ و ۳۲ در شهر بندر امام خمینی با حضور امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای شهر بندر امام خمینی افتتاح شد.

حسین نصاری در گفتگو با خبرنگار خورنا در بندر امام اظهار داشت: کلید این واحدها به صاحبان آنها اعطا شد و تا پایان هفته کلیه صاحبان منازل در منزل خود ساکن خواهند شد.

مدیرعامل تعاونی ۳۱ و ۳۲ بندر امام خمینی بیان کرد: کار خود را از سال ۸۸ شروع کردیم و تعداد منازلی که در دست احداث داشتیم ۳۷۵ واحد بود که با افتتاح این ۳۰ واحد، بالغ بر ۳۴۵ واحد دیگر در دست ساخت می مانند.

وی ادامه داد: تلاش میکینم تا در سوم خردادماه ۹۲ تعداد ۶۰ واحد دیگر از این منازل را به صاحبانشان تحویل دهیم. همچنین در شهریورماه، آذرماه و نهایتا در اسفند ماه ۳ مرحله دیگر افتتاح داریم که آخرین مرحله، اسفندماه ۹۲ میباشد.

نضاری گفت: وام مسکن در آبادان به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است در حالی که این وام در بندر امام خمینی ۲۵۰ میلیون ریال میباشد که این باعث کمبود نقدینگی و کندی پروژه میشود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با مکاتباتی که با وزیر راه و شهرسازی داشته ام، درخواست کردم مبلع وام در بندر امام خمینی نیز به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یابد تا سرعت اجرای پروژه بیشتر شود و بتوانیم در موعد مقرر این واحدها را تحویل صاحبانشان بدهیم.

مدیرعامل تعاونی های ۳۱ و ۳۲ مسکن مهر بندر امام خمینی در خصوص کیفیت ساخت این منازل تصریح کرد: واحد هایی که برای مسکن مهر میسازیم از بهترین اجناس، بهترین جوشکارها، بهترین بناها و بهترین مصالح استفاده میشود به طوری که صاحبان آنها بتوانند سالیان طولانی بدون اینکه با مشکلی مواجه شوند در آن منازل زندگی کنند./