کلاهبردار بزرگ در چنگ پلیس خوزستان

فرمانده انتظامي خوزستان از دستگيري یک کلاهبردار حرفه ای خبر داد که با استفاده از جعل اسناد مبلغ یک هزار میلیارد و 600 میلیون ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش خورنا سردار سید محمد صالحی در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: در پی چند فقره نیابت قضائی از شهرستان های اهواز، آبادان، شادگان، باوی، خرمشهر و بندر امام خمینی در خصوص دستگیری کلاهبردار و جاعل متواری، بررسی موضوع و دستگیری آن در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خرمشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و تحت کنترل قرار دادن متهم، محل سکونت او را در استان قم شناسایی و با اخذ نیابت قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: متهم از طریق اختلاس و جعل اسناد خرید و فروش ملک و خودرو های مدل بالا و فروش اموال مردم با استفاده از اسناد و مدارک جعلی، از مردم کلاهبرداری می کرد.

سردار صالحی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود با استفاده از اختلاس و جعل اسناد به ارزش یک هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در سطح استان خوزستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.