ثبت‌نام ۹ هزار خانوار هندیجانی برای هوشمند کردن کارت مبادلات مرزی

خورنا: فرماندار هندیجان از ثبت نام ۹ هزار خانوار هندیجانی برای هوشمند کردن کارت مبادلات مرزی در این منطقه خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ساماندهی تعاونی‌های مرزنشینان و ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان هندیجانی، هوشمند کردن کارت مبادلات مرزی شهروندان هندیجانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون ۹ هزار خانوار هندیجانی از طریق پست بانک‌ها برای این مهم ثبت نام شده‌اند.

*هرگونه مایحتاج در بازار فراهم است

فرماندار هندیجان با اشاره به وضعیت بازار این شهرستان خاطرنشان کرد: در این بنادر هیچ گونه مشکلی از لحاظ تامین ارزاق وجود ندارد و با توجه به تمهیدات و تاکید نظارت بر بازار از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت برای دومین بار سهمیه مرغ، گوشت قرمز و برنج به شهرستان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: تا پایان سال و با فرا رسیدن ایام نوروز مرغ، گوشت، برنج، میوه و تره‌بار در اختیار شهروندان هندیجانی و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

فرج‌الهی در ادامه گفت: مسافران نوروزی و شهروندان هندیجانی برنج را با قیمتی که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت تعیین شده خریداری می‌کنند و اگر فرد یا افرادی خودسرانه افزایش قیمت بر اجناس داشته و یا اجناس خود را احتکار کنند، طبق مقررات قانونی و قضایی با آنان برخورد می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: مسافران نوروزی و شهروندان هندیجانی می‌توانند هرگونه مایحتاج خود را از بازار شهرستان تهیه و تامین کنند.