رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

طراح سرقت‌های مسلحانه در جنوب خوزستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری طراح سرقت‌های مسلحانه در جنوب استان خبر داد.

به گزارش خورنا سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو، منزل، محموله کالا، اخاذی و تهدید در شهرستان‌های آبادان، بندر ماهشهر، اهواز و شادگان، موضوع به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار ماموران زبده پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان شادگان با تلاش شبانه‌روزی و رصد و پایش اطلاعاتی یک شرور سابقه‌دار و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی را در ارتباط با اعمال مجرمانه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهم در پرونده شوم خود دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری در جرایمی از قبیل سرقت، نگهداری سلاح غیرمجاز، تخریب عمدی، مشارکت در حمل و نگهداری موادمخدر، قدرت نمایی با سلاح جنگی، اخاذی، معاونت در سرقت، شرکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه و .. دارد.

سردار صالحی در ادامه با بیان اینکه این شرور قبل از دستگیری تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی شهرستان‌های آبادان، ماهشهر، شادگان و اهواز به اتهامات سرقت مسلحانه منزل و خودرو، آدم ربایی، تهدید مسئولان دولتی و غیر دولتی، سرقت خودرو و … بوده است، تصریح کرد: تحقیقات جهت کشف سایر جرایم و دستگیری همدستان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.