هومن‌ساز ماهشهر دارای سالن اختصاصی می‌شود

خورنا: سرمربی تیم فوتسال هومن‌ساز ماهشهر از احداث سالن اختصاصی برای این خبر داد.

‘ایمان عیسی‌زاده’ در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: با ارائه یک بازی خوب در برابر همیاری اراک توانستیم به اهداف خود برسیم و یک گام به صعود به لیگ دسته یک کشور نزدیک شویم.

وی تصریح کرد: با تمرینات فشرده‌ای که روزهای گذشته داشته‌ایم به دنبال کسب نتیجه لازم بودیم که خوشبختانه با زحمات بازیکنان و کادر فنی این امر محقق شد.

سرمربی تیم فوتسال هومن‌ساز ماهشهر خاطرنشان کرد: تیم همیاری اراک تیم بسیار خوبی است و در سه بازی آخر خود ۲۷ گل وارد دروازه حریفان خود کرده بود.

عیسی‌زاده در ادامه با اشاره به حضور ملی‌پوش اسبق کشور بر سر تمرینات تیم هومن ساز ماهشهر، اظهار داشت: حضور سیدمهدی ابطحی سرمربی تیم لیگ برتری ملی حفاری اهواز در تمرینات اخیر هومن‌ساز بسیار مفید بود و این مربی بزرگ و خوشنام کشور سهم بسزایی در موفقیت تیم ما داشت.

عیسی‌زاده در ادامه قضاوت بازی تیم خود در برابر همیاری اراک را بسیار رضایت‌بخش دانست و گفت: داوران بازی روز گذشته از بهترین داوران فوتسال کشور هستند و با قضاوت خوبشان جای هیچ اعتراضی باقی نگذاشتند.

وی حسین رادمرد دروازبان و سعید عساکره را بهترین بازیکنان تیم خود در برابر همیاری اراک دانست و اظهار داشت: سعید عساکره متولد سال ۱۳۷۱ است و با بازی‌های درخشان خود نشان داده که آینده بسیار خوبی پیش روی دارد.

سرمربی تیم فوتسال هومن‌ساز ماهشهر در ارتباط با دیدار برگشت این تیم در برابر همیاری اراک نیز گفت: تیم هومن‌ساز تیمی حرفه‌ای‌است و برای تمامی دقایق بازی برنامه‌ریزی دارد که با تمرینات منظم و آمادگی کامل در بازی برگشت نیز برنده از زمین خارج شده و جواز حضور در لیگ دسته یک را کسب خواهیم کرد.

وی در پایان از پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه هومن‌ساز ماهشهر برای ایجاد سالن اختصاصی خبر داد و گفت: مدیرعامل باشگاه اقدام به خرید قطعه زمینی برای احداث سالن اختصاصی کرده و به زودی کار احداث این سالن آغاز خواهد شد.

تیم هومن‌ساز ماهشهر عصر یک‌شنبه در مرحله رفت دور پلی‌اف لیگ دسته دو فوتسال کشور در ورزشگاه بعثت ماهشهر به مصاف تیم همیاری اراک رفت و این تیم را با شکست ۴ بر ۱ بدرقه کرد.

دیدار برگشت این دو تیم هفته آینده در اراک برگزار می‌شود و تیم هومن‌ساز ماهشهر با کسب یک تساوی نیز به لیگ دسته یک کشور صعود می‌کند.