“سحر ستاری” نخستین هرمزگانی افسر کنترل دوپینگ کشور شد

به گزارش خبرگزاری خورنا:دکتر سحر ستاری پس از موفقیت در دوره آموزشی و بازآموزی فرآیند نمونه گیری در کنترل دوپینگ، به عنوان نخستین هرمزگانی در کمیته تست دوپینگ کشور معرفی کند.

دوره آموزشی و بازآموزی فرآیند نمونه گیری در کنترل دوپینگ با حضور یک هرمزگانی برگزار شد. در این دوره سحر ستاری مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان هرمزگان حضور داشت و پس از کسب امتیازات لازم در این دوره موفق شد خود را به عنوان نخستین هرمزگانی در کمیته تست دوپینگ کشور معرفی کند.

بخش عملی دوره آموزشی دوره آموزشی و بازآموزی فرآیند نمونه گیری در کنترل دوپینگ با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ایران نادو ، دکتر فرزادشارکی قائم مقام دبیر کل ایران نادو، دکتر رضا وفایی رییس کمیته آموزش ایران نادو و دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی و از افسران ارشد ایران نادو برگزار شد.

شرکت کنندگان در دوره آموزشی و بازآموزی فرآیند نمونه گیری در کنترل دوپینگ پس از ۶ ساعت حضور در کلاس و کارگاه آموزشی در آزمون پایانی دوره حضور یافتند.

سحر ستاری دارای مدرک دکترای پزشک عمومی است که مامور ایفمارک فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نایب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان و مسئول پزشکی هیات فوتبال استان هرمزگان را در کارنامه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *