معاون اقتصادی استاندار خوزستان:

دولت برای حل مشکلات خوزستان عزم جدی دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات این استان عزم جدی دارد گفت: برای بهبود شرایط خوزستان مصوبه های بسیار خوبی از سوی دولت تصویب شده است.

به گزارش خورنا آقارضا فتوحی امروز شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود: برای رونق بخشیدن به بخش تولید و افزایش اشتغال به دنبال بازگشت به کار و تولید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در خوزستان هستیم.

وی یادآوری کرد: مردم خوزستان با وجود تمام سختی ها پای انقلاب و نظام هستند به همین دلیل باید در رفع مشکلات استان نهایت تلاش را کرد .

فتوحی با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد پیشرفت های بزرگی در استان بوده ایم افزود: در خوزستان اقدامات خوبی انجام شده و بسیاری از روستاهای این استان که در گذشته از زیر ساخت و امکانات محروم بودند بعداز انقلاب از خدمات زیادی بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: با وجود اقدامات انجام شده مشکلاتی در استان خوزستان وجود دارد که به دلیل غفلت های هشت سال گذشته شدت گرفتند اما اکنون مسئولان در سطح‌ملی و استانی در مسیر حل این مشکلات گام بر می دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان همچنین در خصوص تاثیر تحریم بر اقتصاد کشور افزود: تحریم ها بی اثر شده است و با وجود تلاش دشمنان برای فروپاشی اقتصاد کشور، بخش های مختلف اقتصادی در نقاط مختلف کشور با پویایی در حال فعالیت و تولید هستند.