تصمیم کانون وکلای دادگستری خوزستان برای برگزاری حضوری آزمون کتبی اختبار/  آیا مردمی‌ترین نهاد اجتماعی خوزستان علیه سلامت و مصالح عامه قدم برمی‌دارد؟!!!

در حالی که تمامی دانشگاه‌های کشور از برگزاری آزمون حضوری به دلیل احتمال وقوع پیک ششم کرونا منصرف شده‌اند و آزمون‌های خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند کانون وکلای خوزستان تصمیم به برگزاری حضوری آزمون تبی اختبار ورودی‌های ۹۸ کرده است.

به گزارش خبرگزاری خورنا، کانون وکلای دادگستری استان خوزستان که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آزمون کتبی اختبار را به صورت آنلاین و اینترنتی برگزار کرده بود امسال قصد برگزاری این آزمون به صورت حضوری دارد.

در شرایط کنونی با توجه به وضعیت شکننده استان و شیوع گسترده سویه امیکرون، کانون وکلای دادگستری بنا دارد، ۶ روز متوالی از نهم تا چهاردهم بهمن بیش از ۱۲۰ نفر کارآموز وکالت را برای آزمون کتبی اختبار گرد هم جمع کند.

در حالی که تمام دانشگاه‌های کشور آزمون‌های خود را به صورت آنلاین برگزار کرده‌اند، دلیل عدم تبعیت کانون وکلا از خرد جمعی جامعه و شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا چیست؟ آیا ستاد مقابله با کرونا صرفاً توانایی برخورد با اصناف مانند کافه‌ها و رستوران‌ها را دارد؟

از جامعه حقوقی به ویژه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان خوزستان انتظار می‌رود با توجه به وضعیت شکننده استان در بحث شیوع کرونا و همچنین با توجه به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان مبنی بر همه‌گیری و آغاز پیک ششم کرونا و شیوع سویه امیکرون، از برگزاری آزمون به صورت حضوری جلوگیری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *