سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:

انجام دومین پیوند موفق قلب در خوزستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انجام موفقیت‌آمیز دومین عمل پیوند قلب در خوزستان خبر داد و گفت: پیوند قلب انجام شده دومین پیوند موفقیت آمیز قلب در جنوب غرب کشور است که روز چهارشنبه گذشته ۸ دی ماه توسط کادر پیوند اعضای دانشگاه صورت گرفت.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دکتر محمدحسین سرمست امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه در حاشیه عیادت از این بیمار دریافت کننده قلب گفت: با اهدای اعضای مرحوم احمد احمدی جوان خوزستانی، جان دوباره ای به سه بیمار نیازمند بخشیده شد.

وی تصریح کرد: کلیه، کبد و قلب این مرحوم با رضایت و سخاوتمندی خانواده ایشان و توسط کادر پزشکی بیمارستان گلستان اهواز به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز یادآور شد: پیوند قلب انجام شده دومین پیوند موفقیت آمیز قلب در جنوب غرب کشور میباشد که با توانمندی کادر مجرب پیوند اعضای دانشگاه در روز چهارشنبه ۸ دی ماه صورت گرفت و امروز بحمدالله حال عمومی دریافت کننده پیوند کاملا مطلوب است

سرمست در پایان بیان کرد: اهدای عضو اقدامی خیرخواهانه است که در طول ماه های اخیر شاهد توسعه خوبی در استان خوزستان بوده است و بایستی تمام ظرفیت ها بکار گرفته شود تا این روند روبه رشد ادامه و گسترش بیشتری داشته باشد.