اتوبوس گردشگری در آبادان به حرکت در می‌آید/ گردش دریایی در اروندرود

خورنا: شهردار آبادان گفت: همزمان با ایام نوروز اتوبوس گردشگری در این شهرستان به حرکت در می‌آید.

محمود رضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به مناسبت ایام عید نوروز و حضور مهمانان نوروزی برنامه‌های مختلفی از سوی شهرداری آبادان برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی افزود: دو کمپ نوروزی در دو منطقه آبادان در بلوار دهداری و آموزش و پرورش برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

شهردار آبادان ادامه داد: در راستای رفاه حال مسافران نوروزی در ایام تعطیلات عید و اوج حضور مهمانان در آبادان اتوبوس گردشگری نیز در آبادان به حرکت در خواهد آمد.

شیرازی تصریح کرد: این اتوبوس‌ها در محل کمپ‌های مهمانان نوروزی حرکت خود را آغاز و مهمانان را به نقاط مختلف گردشگری و دیدنی آبادان می‌برند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این و با همکاری تاکسیرانی آبادان، تاکسی‌های گردشگری نیز در این شهرستان به مهمانان نوروزی ارائه خدمات خواهند کرد.

شهردار آبادان خاطرنشان‌ کرد: همچنین در راستای افزایش امکانات در محل کمپ مهمانان نوروزی و نقاط پرتردد اقدام به احداث سرویس‌های بهداشتی در نقاط مختلف در شهرستان انجام شده است.

وی افزود: در این راستا چهار دستگاه سرویس بهداشتی در مناطق یک و دو آبادان و شش دستگاه سرویس بهداشتی سیار نیز در این ایام راه‌اندازی خواهد شد.

شیرازی گفت: همچنین قرار است با هماهنگی‌های انجام شده گردش دریایی نیز در در اروندرود برای مهمانان نوروزی انجام شود.

شهردار آبادان در ادامه تصریح کرد: راه‌اندازی کافی‌نت و اینترنت برای مسافران نوروزی، برپایی نورافشانی در شهر و برگزاری جشن‌های نوروزی برای ایجاد نشاط در بین مردم آبادان و مهمانان نوروزی از دیگر اقدامات و برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده برای نوروز ۹۲ در آبادان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *