معاون اقتصادی استاندار خوزستان:

تعزیرات حکومتی خوزستان باید بدون گذشت با محتکران برخورد کند

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه هیچگونه کمبود کالاهای اساسی در استان وجود ندارد اظهار کرد: در حال حاضر یکسری افراد سودجو برخی از اقلام مصرفی مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند که تعزیرات حکومتی استان باید بدون گذشت با آنها برخورد جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز آقارضا فتوحی عصر امروز شنبه یازدهم دی ماه ۱۴۰۰ در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: ستاد تنظیم بازار یکی از فاکتورهای اساسی برای آرامش مردم است و هر کدام از دستگاههای اجرایی ذی ربط به فراخور وظیفه‌ای که برعهده دارند باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچگونه کمبود کالاهای اساسی در استان وجود ندارد اظهار کرد: در حال حاضر یکسری افراد سودجو برخی از اقلام مصرفی مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند که تعزیرات حکومتی استان باید بدون گذشت با آنها برخورد جدی داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: در این جلسه به فرمانداران استان به عنوان نمایندگان دولت در شهرستانها تاکید کردیم که در زمینه تنظیم بازار پیگیری‌های بیشتری داشته باشند و از جهاد کشاورزی نیز خواستیم ضمن آموزش نیروهای خود برای نظارت هرچه بیشتر بر بازار، از احتکار اقلام مورد نیاز مردم هم در ماههای پایانی سال جلوگیری کند.

فتوحی ادامه داد: همچنین تاکید کردیم که بسیج و سازمان صمت باید با جهاد کشاورزی همکاری کامل داشته باشند و تعزیرات حکومتی هم نظارت کامل خود را در این زمینه اعمال کند.

وی در پایان گفت: بانک کشاورزی نیز در این جلسه موظف شد که برای اینکه چرخه تولید در استان ضربه نخورد تمام منابع مورد نیاز اتحادیه ها و تشکل‌های مرغداران و دامداران را تامین کند.