فرمانده بسیج شادگان: جوانان باید با ابعاد دفاع مقدس آشنا شوند

خورنا: لطف‌الله دورقی ظهر امروز در آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شادگان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس نشان داد که اگر همه دنیای استکبار نیز در مقابل ملت ایران قرار گیرند به‌دلیل توکل، ایمان و ولایت‌مداری این ملت بازهم شکست می‌خورند.
به گزارش خورنا به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و یادآور اقتدار،‌ عزت، استقلال، سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان افزود: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی به‌دست آمده باید به‌درستی به نسل جوان منتقل شود.
وی ادامه داد: پیشرفت ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی است.
دورقی تصریح کرد: مسئولان با استفاده از آمادگی روحی و روانی جوانان در این هفته، برای آشنایی کامل و دقیق نسل جوان با ابعاد دفاع مقدس تلاش خود را به کار گیرند.
وی گفت: حضور همیشه در صحنه مردم در هشت سال دفاع مقدس و تبعیت کامل از فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مهم‌ترین عامل در پیروزی‌های به دست آمده توسط رزمندان اسلام در جنگ بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان اضافه کرد: دفاع مقدس یکی از صحنه‌های جاودانه دلیر مردان ایران اسلامی است که برای همیشه در تاریخ ملت ایران ثبت شده است.
وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد خودباوری، اعتماد به نفس و توکل بر خدا و پاسداشت ارزش‌ها، مقاومت‌ها و پایداری‌هاست.
دورقی خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با مقاومت‌هایی که کردند به عنوان مقاوم‌ترین مردم در دفاع مقدس جاودانه هستند.
وی افزود: هفته دفاع مقدس هفته شکرگزاری به درگاه خدا برای نعمت استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، ولایت، امام شهدا و دولت خدمت‌گزار است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: نیروهای مسلح کشور امروز در اوج اقتدار و صلابت هستند و وظیفه تأمین امنیت کشور را بر عهده دارند، با این وجود این نیروها تنها به ملت ایران تعلق ندارند و پشتوانه‌ای برای همه مستضعفان جهان هستند.