فرماندار هندیجان : یکی از شاخص های مکتب شهید سلیمانی هویت بخشی به کشورهای محور مقاومت بود

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری هندیجان،جلسه هماهنگی ستاد دهه بصیرت و مقاومت و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سرافراز اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۴۰۰ به ریاست علی بویری فرماندار و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار هندیجان در این جلسه با تاکید بر هماهنگی حداکثری بین دستگاههای اجرایی گفت:کلیه دستگاه های اجرایی طبق شرح وظایف و برنامه ریزی پیش بینی شده حضور و مشارکت فعال در برنامه ها داشته باشند.

بویری با اشاره به نقش ارزنده و بسزایی که شهید سلیمانی در تامین امنیت منطقه و علی الخصوص کشورهای همسایه داشتند افزود:ایجاد امنیت پایدار در مرزهای کشور ما و آرامش و امنیت داخلیِ امروز،مرهون رشادت های سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان هندیجان یکی از مهمترین جنبه های مکتب شهید سلیمانی را هویت بخشی ایشان به ملت های اسلامی بویژه جبهه مقاومت دانستند و خاطرنشان کرد شهید سلیمانی همواره به عنوان طراح و مغز متفکر جبهه مقاومت اسلامی عمل می کردند و پشتیبان واقعی جبهه مقاومت بودند.

فرماندار هندیجان در ادامه با اشاره به خدمات ارزشمندی که شهید سلیمانی هم برای مردم ایران و هم برای کشورهای محور مقاومت داشتندگفت:به همین دلیل دشمنان ایران و در راس آنها آمریکای جنایتکار در این سال‌ها تلاش زیادی کردند که ایشان را به شهادت برسانند که در نهایت نیز ایشان به فیض عظیم شهادت و آرزوی دیرینه خود رسیدند.

بویری در پایان خاطرنشان کرد:مردم ما در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ایشان به عینه نشان دادند که یاد و راه شهید سلیمانی و پیروی از مکتب ایشان ادامه خواهد داشت و تاکید کرد که اگر رشادت های این شهید بزرگوار نبود مشخص نبود امروز امنیت ما چگونه خواهد بود و تهدیدات عدیده ی امنیت ملی ما را تهدید و دامن گیر کشور ما و سایر کشورهای محور مقاومت بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *