پایگاه‌های امدادی موقت در آبادان ایجاد می‌شود

خورنا: مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: پایگاه‌های امدادی موقت در ایام نوروز در این شهرستان ایجاد می‌شود.

شهرام مقام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مهمانان نوروزی برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی و به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت در این شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا جلساتی را به‌منظور آمادگی بیمارستان‌های دولتی شهرستان و همچنین دپو داروهای مورد نیاز در ایام نوروز برگزار شده است.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: همچنین در خصوص حضور پزشکان متخصص در بیمارستان‌ها در طول تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است.

مقام تصریح کرد: در خصوص داروخانه‌ها نیز قرار است در راستای ارائه خدمات به مردم و مهمانان نوروزی کشیک در آنها مستقر شود.

وی اضافه کرد: همه پایگاه‌های امدادرسانی در شهرستان نیز در آماده‌باش کامل در طول تعطیلات نوروزی قرار دارد.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین در این ایام پایگاه‌های موقت امدادرسانی در محل‌های موقت در شهرستان ایجاد می‌شود.

مقام گفت: علاوه بر این قرار است بازدیدهای لازم از محل‌های ارائه خدمات بهداشتی و سلامتی در شهرستان انجام شود.

وی تصریح کرد: همچنین تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات مناسب به مهمانان نورزی تهیه شده است و کمبودها نیز تا قبل از پایان سال رفع خواهد شد.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان گفت: در مجموع در حوزه بهداشت و سلامت آمادگی‌ لازم برای ارائه خدمات به مردم و مهمانان ایجاد شده است.