دیدار حبیب آقاجری با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی/ تاکید بر ایجاد زیر ساخت گردشگری و توسعه گردشگری دریایی در بندر ماهشهر، بندر امام‌ خمینی و هندیجان

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) با عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیدار و مسائل این حوزه را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از  روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار حبیب آقاجری ابتدا به ظرفیت‌های توریستی و تفریحی منطقه اشاره کرد و صنعت توریست را یکی از منابع تحول اقتصادی عنوان کرد.

در ادامه حبیب آقاجری به ظرفیت‌های عظیم بندر ماهشهر، بندر امام‌خمینی و بندرهندیجان در بخش دریایی و ساحلی اشاره کرد و پیگیری وزارتخانه برای رونق صنعت گردشگری را خواستار شد.

همچنین در این نشست آقاجری با اشاره نبود زیرساخت لازم در اسکله بحرکان هندیجان به عنوان منطقه نمونه گردشگری، تامین اعتبار و ایجاد زیر ساخت لازم در این منطقه را نیز از ضرغامی درخواست کرد.

اختصاص یک مکان اداری به نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان امیدیه از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است، در ابتدای این نشست نیز حبیب آقاجری اثر هنری کمه‌دوزی زنان بندرماهشهری که دارای مهر اصالت ملی است را به رسم یادبود به عزت‌الله ضرغامی اهدا کرد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *