مجوز حفاری‌ها در شادگان متوقف می‌شود

خورنا: سرپرست فرمانداری شادگان گفت: از ۱۵ اسفنندماه مجوز حفاری‌ها در این شهرستان متوقف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون حفاری شادگان که با حضور اعضای این کمیسیون در محل فرمانداری شادگان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در آستانه سال نو و از تاریخ ۱۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین ماه صدور مجوز حفاری و خاک‌برداری در شادگان متوقف می‌شود.

وی افزود: سامان‌دهی و مدیریت مناسب و اصولی وضعیت حفاری‌ها در شهر، آماده‌سازی شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی و ایجاد رفاه برای مهمانان و شهروندان مهم‌ترین دلایل این ممنوعیت است.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: در طول این مدت دستگاه‌های حفار باید ضمن خودداری از انجام هرگونه حفاری جدید در شهر نسبت به ترمیم و بازسازی نوارهای حفاری باقیمانده در سطح شهر سریعا اقدام کنند.

سنواتی تصریح کرد: دستگاه‌های حفار در این روزها باید نسبت به اتمام عملیات حفاری و پاک‌سازی خیابان‌های سطح شهر و ترمیم نوارهای حفاری شده به ویژه در خیابان‌های ۱۵ خرداد و امام خمینی (ره) اقدام کنند.

وی اضافه کرد: طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری و لکه‌گیری آسفالت به مناسبت سال نو و جهت تردد مناسب و سهولت تردد مسافران نوروزی از راه‌های ارتباطی شادگان مورد اجرا گذاشته می‌شود.

سرپرست فرمانداری شادگان خاطرنشان‌کرد: این طرح در حال حاضر توسط شهرداری شادگان از روزهایی پیش آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

سنواتی گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز شاهد حضور تعداد زیادی از مسافران نوروزی در شادگان هستیم باید زمینه آماده‌سازی شهر فراهم شود.در این راستا همه دستگاه‌های مربوط باید اقدامات و وظایف خود را در این راستا به طور کامل به انجام برسانند.